Garantie
Toate produsele comercializate de catre firma noastra, beneficiaza de
conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor
comerciale ale producatorilor. Conditiile de acordare a garantiei sunt
cele mentionate in certificatul de garantie, de aceea va recomandam sa
cititi cu atentie acest document. Toate produsele electronice sunt
insotite obligatoriu la livrare de certificat de garantie. Lipsa
certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 24
ore de la receptia marfii pe email catre SOF NET DISTRIBUTION SRL .
Eventualele lipsuri/deteriorari ale produsului trebuie comunicate catre
firma noastra in termen de 24 de ore de la primirea coletului, in caz
contrar se considera ca acestea nu au existat. In cazul defectarii
produsului, va rugam sa ne contactati mai intai telefonic sau prin
email, specificand defectiunea semnalata. Dupa ce se va stabili cu
operatorul SOF NET DISTRIBUTION SRL daca defectiunea se confirma, se va trimite produsul sau se va preda personal la adresa centrului de service: Str. Arhiereu Calist Nr.18, sector 2, Bucuresti.
Va rugam nu trimiteti colete pe alte adrese (cea din factura sau din
alte documente) intrucat nu vor fi ridicate. Produsele trebuie trimise
bine ambalate, cu toate accesoriile originale si insotite pe
certificatul de garantie in original. Costurile de trimitere a
produsului catre service trebuie achitate de catre client. In cazul in
care se va constata ca defectiunea este acoperita de garantie, costul
trimiterii inapoi catre client va fi suportat de catre firma
noastra.
Va rugam nu trimiteti colete cu plata ramburs sau cu taxe de achitat catre SOF NET DISTRIBUTION SRL , intrucat acestea nu vor fi ridicate.
SOF NET DISTRIBUTION SRL face
eforturi pentru solutionarea cat mai rapida a garantiilor. Termenul
maxim de solutionare este de 15 zile. Termenul mediu de solutionare a
garantiilor este de 3 zile lucratoare. Termenul curge din momentul
receptionarii in unitatea service (punct de lucru) si pana in momentul
iesirii din unitatea service.