Conditii de Garantie

Toate produsele comercializate de catre firma noastra, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Conditiile de acordare a garantiei sunt cele mentionate in certificatul de garantie, de aceea va recomandam sa cititi cu atentie acest document.

Garantia produselor achizitionate este de 12, 24 sau 36 de luni, în functie de produsul achizitionat. Toate produsele achizitionate de pe site-ul nostru vor fi însotite de certificatul de garantie.

Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii. Cumparatorului i se garanteaza ca în cazul defectarii în conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit sau înlocuit, dupa caz, la sediul firmei noastre în termen de maxim 15 zile calendaristice.

Cu exceptia produselor resigilate, produsele cumparate prin intermediul COMOD.RO sunt noi, în ambalaje originale si beneficiaza de garantie conform prevederilor legale si politicilor producatorilor. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile.

Daca în momentul receptiei vei constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anunti în maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email office@comod.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata în considerare.


Pentru a putea beneficia de garantie, la trimiterea produsului în service, trebuie sa prezinti urmatoarele:

  • factura de achizitie a produsului în original sau copie.
  • certificatul de garantie în original, completat corect cu toate datele.
  • accesoriile si documentatia cu care a fost livrat produsul (inclusiv soft/drivere pe CD/DVD).


Este recomandabil sa aduci produsul în service în ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorita ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.


Produsele sunt identificate în certificatul de garantie comerciala pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului de serie unic (Serial Number - S/N). stergerea seriei (Serial Number - S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei.


Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garantie.


Termenul de garantie specificat în certificatul de garantie comerciala începe de la data facturarii si se prelungeste în mod corespunzator cu durata de nefunctionare, calculata ca intervalul din momentul înregistrarii în unitatea de service (data intrarii în service) , pâna la aducerea produsului în stare de utilizare normala (moment în care vei fi anuntat printr-un e-mail în vederea ridicarii produsului reparat).


Produsele cumparate prin COMOD.RO pot fi însotite de doua tipuri de certificate de garantie: certificate de garantie emise de producator/importator sau certificate de garantie emise de SOF NET DISTRIBUTION SRL (administratorul magazinului online COMOD.RO) .


În cazul certificatelor de garantie emise de producator/importator, produsul reclamat defect în perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat în certificatul de garantie. Acest centru autorizat de catre producator va prelua întreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Trebuie sa stii ca, în acest caz, modalitatea de acordare a garantiei cât si conditiile de garantie înscrise în aceste documente de garantie, inclusiv modalitatea de transport, prevaleaza asupra conditiilor de garantie publicate pe acest site.


Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie pot fi inscrise atat in certificatul de garantie original cat si in documente separate. Aceste documente devin parte integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service, calculata pana in ziua notificarii solutionarii acestora catre client.


Recomandari pentru trimiterea produselor in garantie:

Pentru trimiterea produselor in garantie va rugam sa completati Formularul de service .

Produsele cu certificate de garantie emise de SOF NET DISTRIBUTION SRL vor fi expediate prin curier sau predate personal pe adresa punctului de lucru Str. Baba Novac nr.17,sector 3, in timpul orelor de program.

Daca in termen de 3 luni de la data data solutionarii si informarii prin email respectiv telefonic produsul nu este ridicat, acesta se va considera abandonat si nu va mai putea fi revendicat.


NU se acorda Garantie

Garantia nu se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia noastra sau a service-ului autorizat (mentionata in scris) s-au defectat datorita:

a. greselilor de instalare si intretinere;
b. neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare);
c. manipularii necorespunzatoare, unitati optice (CD/DVD) defectate datorita spargerii CD-ului in interior;
d. interventiilor unor persoane neautorizate;
e. schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
f. accidente mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc;
g. procesoare ciobite;
h. procesoare cu pini indoiti, contacte arse sau oxidate;
i. placi de baza cu pini indoiti, contacte arse sau oxidate;
j. orice tip de placi auxiliare PCI, PCI-X, AGP, PCI Express cu contacte arse sau oxidate.
k. hdd-uri care prezinta urme de socuri mecanice, lichide, contacte arse sau oxidate.
l. in cazul telefoanelor mobile NU este permisa instalarea de software si aplicatii neautorizate de catre producatori.


In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii dumneavoastra eronate ca ar exista un defect) veti fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare a produsului fixata la valoarea de 50 Lei TVA inclus per reper reclamat.
COMOD.RO nu poate fi facut raspunzator pentru pierderea informatiilor sau orice prejudicii, singura noastra obligatie fiind cea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau partile acestuia). De asemenea, in cazul efectuarii de reparatii hardware pentru echipamentele aflate in garantie, Comod.ro nu este raspunzator pentru eventuala pierdere de software. Prin urmare recomandam efectuarea de back-up a datelor si a software-urilor aflate pe produsele prezentate in service.
Produsele noastre se incadreaza in clasa Small Office & Home Office. In cazul in care aceste produse sunt folosite intens si in medii ostile (sali de jocuri pe calculator, sali de internet, mediu industrial etc) garantia se limiteaza la un an de zile.
Garantia se pierde in cazul deteriorarii etichetelor de identificare sau a sigiliilor produselor.
Garantia se acorda fie prin repararea produsului, stornarea, inlocuirea sa, ori inlocuirea cu alt produs de acelasi valoare sau mai mare, cu plata diferentei de catre cumparator.