Garantie

  Garanția produselor achiziționate este de 12, 24 sau 36 de luni, în funcție de produsul achiziționat. Toate produsele achiziționate de pe site-ul nostru vor fi însoțite de certificatul de garanție.

Termenul de garanție decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul va fi reparat gratuit sau înlocuit, după caz, la sediul firmei noastre în termen de maxim 15 zile calendaristice.

Cu excepţia produselor resigilate, produsele cumpărate prin intermediul COMOD.RO sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție conform prevederilor legale și politicilor producătorilor. Garanția nu se extinde asupra materialelor consumabile.

Dacă în momentul recepției vei constata lipsa certificatului de garanție al produsului, trebuie să ne anunți în maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email office@comod.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Pentru a putea beneficia de garanție, la trimiterea produsului în service, trebuie să prezinți următoarele:

  • factura de achiziție a produsului în original sau copie.
  • certificatul de garanție în original, completat corect cu toate datele.
  • accesoriile și documentația cu care a fost livrat produsul (inclusiv soft/drivere pe CD/DVD).
  • descrierea pe scurt a defectului reclamat.

Este recomandabil să aduci produsul în service în ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție.

Produsele sunt identificate în certificatul de garanție comercială pe baza denumirii comerciale, a codului și a numărului de serie unic (Serial Number - S/N). Ștergerea seriei (Serial Number - S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției.

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garanție.

Termenul de garanție specificat în certificatul de garanție comercială începe de la data facturării și se prelungește în mod corespunzător cu durata de nefuncționare, calculată ca intervalul din momentul înregistrării în unitatea de service (data intrării în service) , până la aducerea produsului în stare de utilizare normală (moment în care vei fi anunțat printr-un e-mail în vederea ridicării produsului reparat).

Produsele cumpărate prin COMOD.RO pot fi însoțite de două tipuri de certificate de garanție: certificate de garanție emise de producător/importator sau certificate de garanție emise de SOF NET DISTRIBUTION SRL (administratorul magazinului online COMOD.RO) .

În cazul certificatelor de garantie emise de producător/importator, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificatul de garanție. Acest centru autorizat de către producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției. Trebuie să știi ca, în acest caz, modalitatea de acordare a garanției cât și condițiile de garanție înscrise în aceste documente de garanție, inclusiv modalitatea de transport, prevalează asupra condițiilor de garanție publicate pe acest site.

Produsele cu certificate de garanție emise de SOF NET DISTRIBUTION SRL se vor soluționa în service-uri partenere, dupa testarea și evaluarea defectului.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie pot fi inscrise atat in certificatul de garantie original cat si in documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service, calculata pana in ziua notificarii solutionarii acestora catre client.

Recomandări pentru trimiterea produselor in garantie:

Pentru trimiterea produselor in garantie va rugam trimiteti o solicitare in scris pe adresa de email office@comod.ro care sa contina Nume, Prenume, CNP, Telefon, Numar Factura, Data Facturii, Produs, Motivul Trimiterii.
Numai cererile scrise se vor lua in considerare!

Produsele cu certificate de garanție emise de SOF NET DISTRIBUTION SRL vor fi expediate prin curier sau predate personal pe adresa punctului de lucru Str. Baba Novac nr.17,sector 3, in timpul orelor de program.

Daca in termen de 3 luni de la data data solutionarii si informarii prin email respectiv telefonic produsul nu este ridicat, acesta se va considera abandonat si nu va mai putea fi revendicat.

Particularitatea garanției pentru ecranele cu tehnologie LCD (monitor, televizor, notebook etc) privind pixelii defecți.

Pixelii defecți sunt cea mai frecventă problemă ivită datorită limitărilor tehnologice și se manifestă în doua moduri: pixeli care par iluminați într-o anumită culoare (sunt doar galbeni, sau roșii, sau albaștri) sau pixeli care nu sunt deloc iluminați și apar pe ecran ca niște puncte negre.

Toți producătorii se raportează la standardul ISO 13402-2, în sensul că un ecran LCD face obiectul garanției dacă numărul de pixeli raportat la rezoluția ecranului depășește un anumit barem.

Tabelul de mai jos prezintă numărul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

Rezoluție nativă

Număr de pixeli

Număr de milioane de pixeli

Defecte acceptate

1024 x 768

786,432

0.8

2

1280 x 1024

1,310,720

1.3

3

1600 x 1200

1,920,200

1.9

4

2048 x 1536

3,145,728

3.1

6

Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

Rezoluție nativă 

Număr de pixeli

Număr de milioane de pixeli

Defecte acceptate

1024 x 768

786,432

0.8

4

1280 x 1024

1,310,720

1.3

7

1600 x 1200

1,920,200

1.9

10

2048 x 1536

3,145,728

3.1

16

Produsele RESIGILATE din oferta COMOD.RO

Produsele resigilate sunt produse cu ambalaj original deschis, perfect funcţionale, testate de către departamentul nostru tehnic. Există posibilitatea în anumite cazuri ca ambalajele acestor produse sau a accesoriilor lor să prezinte mici deteriorări. De asemenea, aceste produse pot prezenta uşoare urme de uzură, ca de exemplu zgârieturi superficiale. Toate aceste deficienţe estetice sunt menţionate în descrierea produsului respectiv.

Promoţiile de care beneficiază produsele noi nu se aplică produselor resigilate.
Modalităţile de cumpărare, livrare şi plată pentru produsele resigilate sunt aceleaşi ca şi în cazul produselor similare noi, sigilate.

Deoarece aceste produse beneficiază de preţuri reduse faţă de produsele similare sigilate, în anumite cazuri este posibilă oferirea unei perioade de garanţie comercială mai mică, specificată ca atare în descrierea produsului respectiv.

Produsele resigilate nu se pot returna având ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate în descrierea produsului respectiv.

NU se acorda Garantie

Garantia nu se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia noastra sau a service-ului autorizat (mentionata in scris) s-au defectat datorita:

a. greselilor de instalare si intretinere;
b. neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare);
c. manipularii necorespunzatoare, unitati optice (CD/DVD) defectate datorita spargerii CD-ului in interior;
d. interventiilor unor persoane neautorizate;
e. schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
f. accidente mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc;
g. procesoare ciobite;
h. procesoare cu pini indoiti, contacte arse sau oxidate;
i. placi de baza cu pini indoiti, contacte arse sau oxidate;
j. orice tip de placi auxiliare PCI, PCI-X, AGP, PCI Express cu contacte arse sau oxidate.
k. hdd-uri care prezinta urme de socuri mecanice, lichide, contacte arse sau oxidate.
l. in cazul telefoanelor mobile NU este permisa instalarea de software si aplicatii neautorizate de catre producatori.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii dumneavoastra eronate ca ar exista un defect) veti fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare a produsului fixata la valoarea de 50 Lei TVA inclus per reper reclamat.
COMOD.RO nu poate fi facut raspunzator pentru pierderea informatiilor sau orice prejudicii, singura noastra obligatie fiind cea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau partile acestuia). De asemenea, in cazul efectuarii de reparatii hardware pentru echipamentele aflate in garantie, Comod.ro nu este raspunzator pentru eventuala pierdere de software. Prin urmare recomandam efectuarea de back-up a datelor si a software-urilor aflate pe produsele prezentate in service.
Orice reclamatii ulterioare considerindu-se a fi nefondate.
Produsele noastre se incadreaza in clasa Small Office & Home Office. In cazul in care aceste produse sunt folosite intens si in medii ostile (sali de jocuri pe calculator, sali de internet, mediu industrial etc) garantia se limiteaza la un an de zile.
Garantia se pierde in cazul deteriorarii etichetelor de identificare sau a sigiliilor produselor.
Garantia se acorda fie prin repararea produsului, stornarea,inlocuirea sa,ori inlocuirea cu alt obiect de acelasi valoare sau mai mare,cu plata diferentei de catre cumparator.

Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinnoirea stocului.